LUMM

Identiteet, pakendi kujundus ja koduleht Eesti kõige eksklusiivsemale lillekarbile.

Scroll down

ÜLESANNE

Kohtudes LUMM-i meeskonnaga, oli briif napisõnaline ja kindel. Looge kõige ihaldusväärsem lillekarp, mida Eestis müüakse. Kuna LUMM oli esimene omanäoline Eesti turul, sai Hable võimaluse seada latt kõrgele, mis hoiab oma au ja kuulsust ka hetkel, mil sellest loed. LUMM-i nimi jäi sõelale tänu kaunile kõlale ja enda eest rääkivale tähendusele. Kuna LUMM sai alguse roosidest, siis andsime ka logole särtsu juurde roosist inspireeritud ikooniga. Värvipalett sai kokkusobitatud elegantsust silmas pidades väärikast tumesinisest, naiselikust elevandiluu toonist ja hõbedast, millega lisame viimistlusele viimased lihvid.

Meie poolt:

Kodulehe disain
Kodulehe arendus
Identiteedi loomine
Fotograafia
Kunstiline juhtimine
Strateegia
Pakendi disain

KODULEHT

LUMM-i koduleht jääb silma. Mitte ainult oma horisontaalse liikumise ja kõrgekvaliteediliste piltide poolest, vaid samuti ka tunde pärast, mille see kasutajas tekitab. LUMM peaks alati olema miski, mis on ihaldatav ja tunduma kergelt kättesaamatu. Panime suurt rõhku sotsiaalmeedia sisule, mis kuvab suurepäraselt kingitusest tulenevaid emotsioone, sest LUMM tõesti on üks neist. Leht näeb suurepärane välja ka mobiilsetel seadmetel.

 

SOTSIAALMEEDIA

Kõik, mis LUMM-i sotsiaalmeediasse jõuab, peab olema kas ihaldusväärne, nutikas või äramärkima ilmselget – emotsioonid on parimad kingitused…ja kellele ei meeldiks lilled. Pildistasime erinevaid reklaampilte, tootepilte  ja loome stop-motioneid ning vastutame osaliselt ka sotsiaalmeedia strateegia ja sisuloome eest.