Selgitame välja vajadused, võimalused ja eesmärgid ning leiame parima viisi nende täitmiseks.
Iga digitegevuse taga peaks olema mõtestatud digistrateegia, mis ehitatud eesmärkide täitmisele. Alles siis, kui sihid on paigas, saab hakata mõtlema selle peale, kuidas neid saavutada.
Eesmärkideni jõudmiseks on erinevad tööriistad – toimiv e-pood või koduleht, reklaamid või hoopiski hästi tehtud SEO. Bänneri pakkumine peaks tulema alati pärast selle sisuideed. Ja bänner alati pärast toimivat kodulehte, mitte vastupidi.
-
Leiame õiged kanalid
Paneme paika, kust alustame ja kuhu edasi liigume – kas vajad kodulehte, bännereid või hoopiski blogipostitusi, läbi mille oma klientideni jõuda.
-
Loome õiged lahendused
Vajadustele tuginedes teeme valmis kõik materjalid või arendused – disainime, kirjutame teksti ja koodi ning leiame kliendid üles.
-
Mõõdame tulemusi
Digiturunduse suureks eeliseks on väga selge ja lihtne tulemuste mõõtmine, olgu selleks bännerite klikitavus või e-poe müüginumbrid.