Internetiturundus - HABLE reklaamiagentuur & loovagentuur
Teensute nimekiri
Teenused / Internetiturundus

Internetiturundus pakub loendamatuid võimalusi, mis digimaailmast väljas puuduvad.

Tavaliste meediakanalitega võrreldes on digikanalid oluliselt mõõdetavamad ja klientidele meelepärase sisu edastamine palju lihtsam. Turundustegevuste eesmärgipärane suunamine teeb sellest väga efektiivse ja võimsa kanali. Meie jagame internetiturunduse kolmeks, lähtudes nende omapäradest.

Võta ühendust, leiame su kliendid üles

Makstud reklaam

Tuntumad kanalid selles kategoorias on suured portaalid, Facebook Ads ja Google Adwords, mis on oma loomult väga erinevad, kuid täidavad sama eesmärki – tuua külastajaid sinu kodulehele. Kui suuremate portaalide digipinnad on pigem teadvustava eesmärgiga, siis Facebooki ja Adwordsi hästi planeeritud strateegia ja maandumislehega kombineerides, saame luua reklaamkampaaniaid, mis on vajadusel koheselt muudetavad, väga hästi mõõdetavad ja piiramatu kestvusega. Võrreldes füüsilise meediaga on need eelised tugevad argumendid, et luua tihti kordades efektiivsemaid kampaaniaid.

Sisuturundus, sisuloome ja sihitud artiklid

Korralikult loodud sisu tekitab usaldust, kuvab ettevõtet autoriteedina, kelle soovitusi tasub arvesse võtta ja toob lehele kliente ka aastate pärast. Sisuturunduseks loodud artikleid saab kasutada väljaannetes, portaalides ja blogides, kuid tasub silmas pidada, et mida loomulikum postitus on, seda parem on tavaliselt ka tulemus. Liigne müügitöö võib siinjuures usaldusväärsust mõjutada.

Sihitud artiklite all peame silmas otsingumärksõnu järgivaid postitusi, mis tulevad heal positsioonil välja näiteks Google otsingutulemustes. Artikleid saab kirjutada erinevates stiilides, levinumad neist on toodet või teenust tutvustavad ja võrdlevad artiklid näiteks e-poes pakutavate toodete või uute trendide kohta. Kõikide artiklite eesmärk on sama – sobida võimalikult hästi otsitavatele märksõnadele, anda kliendile vastused ja suunata edasi müügiprotsessi. Blogi pidamine on ettevõttele kasulik tegevus, kuid seda peab tegema regulaarselt, täpsete eesmärkidega ja oskuslikult.

Uudiskirjad

Hea uudiskiri on midagi palju enamat kui igapäevaselt postkasti potsatav rämps, mis proovib pähe määrida salenemiseks mõeldud imekreemi. Õigesti loodud uudiskiri, mille sisu on lugejale huvitav, annab hea võimaluse uudiste ja pakkumiste kommunikeerimiseks või mainekujunduseks.

Selged visuaalid ja kiiresti haaratav tekst on eduka uudiskirja kriitilised osad, mis kindlustavad, et kiri koheselt prügikasti ei jõuaks. Parim uudiskiri on selline, mis lugejale päriselt ka korda läheb.