Kodulehe tegemine - HABLE disainiagentuur

Kodulehe tegemine

Kodulehe tegemine on esimene samm uute klientide suunas. Täna lihtsalt muudmoodi ei saagi. Sa pead olema netist leitav.

Aitame klientidel sind üles leida. Tule tasuta konsultatsioonile ja selgitame üheskoos sinu ettevõtte kodulehe vajadused välja.

Teeme algust

Iga eesmärgi jaoks on õige leht

  • Ettevõtte koduleht

    Tutvustab ja annab infot ettevõtte kohta.

  • E-pood

    Pakub võimalust kodust lahkumata oste sooritada.

Milline on hea koduleht?

Hea koduleht on kiire, selge, ettevõtte visuaalse keelega ja hea sisuga. Lisaks peab leht töötama igas seadmes ning olema otsingumootoritest leitav.

  • Kiire
    laadimisaeg

    Need ajad kus modemi krigina saatel lehe avanemist oodati on ammu möödas. Kellelgi pole enam seda aega. Leht peab avanema hetkega.

  • Selge
    ülesehitus

    Kodulehekülg on justkui raamatukogu. Kui raamatud on suvaliselt riiulisse laotud, ei leia sealt keegi miskit üles. Selge struktuur ja info jaotus annavad su kodulehele selge eelise.

  • Ettevõtte
    visuaalne keel

    Koduleht peab olema osa sinu ettevõtte visuaalsest tervikust. Kui olemasolev identiteet ei võimalda teha tänapäevast lahendust, saame aidata ka brändi värskendamisega.

  • Ilusad pildid ja
    kaasavad tekstid

    Kvaliteetne sisu äratab kodulehe tõeliselt ellu. Kaota mõnelt maailmakuulsalt lehelt pildid ja animatsioonid ning see ei tekita enam erilist emotsiooni. Halb sisu võib kliendi hoopiski eemale peletada.

  • Seadmetega
    sobivus

    Üle poole külastajatest kasutavad täna mobiilset seadet. Olgu ekraan suur, väike, piklik või lai – leht peab kena välja nägema igas seadmes. Selleks ei piisa suure lehe mobiiliekraanile kokku surumisest, vaid seadmete muutumisega muutuvad ka kasutajate vajadused.

  • Otsingumootoritest
    leitav

    Kui sul ei ole käimas pidevaid reklaamkampaaniaid, on tõenäosus, et enamus lehe külastatavusest tuleb otsingumootoritest – peamiselt Google’st. Selleks on vaja seadistada leht nii, et Google su lehte näeks ja mõistaks.

Kuidas kujuneb kodulehe hind?

  • Funktsionaalsus Funktsionaalsus

    Üheks kõige olulisemaks hinda mõjutavaks faktoriks on lehe funktsionaalsus ehk mida täpselt seal teha saab. Lihtsa infolehe loomine võtab vähem aega kui näiteks e-poe ehitamine, millest leiab erinevad kataloogid ja filtreerimisvõimalused. Samuti mängivad olulist rolli liidestused – näiteks lao- või müügitarkvaraga.

    Kõik vajadused selgitame koos sinuga koosolekul välja, et luua leht, mida su klientidel oleks võimalikult lihtne kasutada.

  • Alalehtede arv Alalehtede arv

    Iga unikaalne leht tõstab töömahtu. Näiteks avaleht, toodete leht ja ettevõtet tutvustustav leht on kõik erineva ülesehituse ning eesmärkidega loodud, seega ei saa need olla samasugused. Tuleb juurde nii erinevaid komponente kui ka funktsionaalsusi, mis kõik vajavad disaini ning arendust.

  • Disain Disain

    Koduleht peab mõjuma kui tervik visuaalsest identiteedist. Selleks on vaja disain piksli täpsusega paika loksutada. Täna tuleb iga lehe puhul arvestada nii arvuti kui ka mobiilivaadetega, sest erinevates seadmetes peab tähelepanu pöörama erinevatele aspektidele. Kuna järjest rohkem kasutajaid jõuavad kodulehele telefonist, on mobiilis hästi toimiv koduleht eriti oluline.

  • Erilahendused Erilahendused

    Lahendused, mis leiduvad ainult sinu kodulehel, muudavad selle eriliseks. Need võivad olla nii külastajale suunatud kui ka ettevõtte tööd lihtsustavad.

    Kliendile võib luua näiteks erinevaid konfiguraatoried, et ta saaks tootele valida värve, lisasid ja kõike muud otse ekraanilt. Samuti on võimalik arendada erinevaid liidestusi, mis sobiksid juba kasutusel oleva raamatupidamis- ja müügitarkvaraga või hoopis turundus- ning analüütikatööriistadega.

  • Pluginad Pluginad

    Mõned soovitud funktsioonid on mõistlik lehele lisada juba eelnevalt kolmandate osapoolte arendatud pluginate ehk lisatarkvaraga. Nii võib säästa eriarenduselt suuri summasid. Samas peab sellisel juhul maksma tarkvara tootjale selle kasutamise eest.

    Selliseid lisasid on olemas väga palju erinevaid – näiteks piltide optimeerijad, mis teevad lehte kiiremaks või SEO tööriistu, millega saab lihtsasti end otsingumootoritele ahvatlevamaks teha. Üldiselt järgime põhimõtet, et mida vähem seda parem. Kasutame vaid neid pluginaid, mida tõesti vaja läheb, et lehte mitte üle koormata ja turvalisemana hoida.

  • Fontide litsentsid Fontide litsentsid

    Korraliku visuaalse identiteedi juurde käivad ka hästi valitud fondid, mis tihtipeale pisut maksavad. Nende fontide veebis kasutamiseks tuleb osta selle loojatelt litsentsid. Keskmised litsentside hinnad jäävad paarikümne euro juurde, kuid võivad ulatuda ka mõnesajani. Kulu ei ole küll suur, kuid mõjutab siiski lõpphinda.

  • Sisu Sisu

    Ilma hea sisuta ei toimi ükski leht – olgu selleks siis tekstid või pildid. Kujuta ette, et võtad näiteks Apple’i lehelt ära kõik fotod ja suurepäraselt kirjutatud sõnumid. Järgi jääb vaid skelett, mis ühtegi emotsiooni ei tekita. Hästitoimiva ning klienti kaasava sisu loomine aga võtab üksjagu aega.

  • SEO SEO

    Täna on üheks suurimaks orgaanilise turunduse kanaliks otsingumootorid – peamiselt Google. Kui luua ettevõttele korralik digikodu, peaks selle võimalikult paljudele inimestele ka leitavaks tegema.

    Märksõnauuringuga saame teada, milliseid sõnu ning väljendeid inimesed täpselt otsivad. Kui kirjutame just nendega sobivad tekstid ja lisame sinna juurde korralikult tehtud SEO seadistused, võid kindel olla, et SEOga tulemuste saavutamiseks on vundament paigas ja Google hakkab juba varasemalt sinu olemasolu märkama.

Üheks kõige olulisemaks hinda mõjutavaks faktoriks on lehe funktsionaalsus ehk mida täpselt seal teha saab. Lihtsa infolehe loomine võtab vähem aega kui näiteks e-poe ehitamine, millest leiab erinevad kataloogid ja filtreerimisvõimalused. Samuti mängivad olulist rolli liidestused – näiteks lao- või müügitarkvaraga.

Kõik vajadused selgitame koos sinuga koosolekul välja, et luua leht, mida su klientidel oleks võimalikult lihtne kasutada.

Iga unikaalne leht tõstab töömahtu. Näiteks avaleht, toodete leht ja ettevõtet tutvustustav leht on kõik erineva ülesehituse ning eesmärkidega loodud, seega ei saa need olla samasugused. Tuleb juurde nii erinevaid komponente kui ka funktsionaalsusi, mis kõik vajavad disaini ning arendust.

Koduleht peab mõjuma kui tervik visuaalsest identiteedist. Selleks on vaja disain piksli täpsusega paika loksutada. Täna tuleb iga lehe puhul arvestada nii arvuti kui ka mobiilivaadetega, sest erinevates seadmetes peab tähelepanu pöörama erinevatele aspektidele. Kuna järjest rohkem kasutajaid jõuavad kodulehele telefonist, on mobiilis hästi toimiv koduleht eriti oluline.

Lahendused, mis leiduvad ainult sinu kodulehel, muudavad selle eriliseks. Need võivad olla nii külastajale suunatud kui ka ettevõtte tööd lihtsustavad.

Kliendile võib luua näiteks erinevaid konfiguraatoried, et ta saaks tootele valida värve, lisasid ja kõike muud otse ekraanilt. Samuti on võimalik arendada erinevaid liidestusi, mis sobiksid juba kasutusel oleva raamatupidamis- ja müügitarkvaraga või hoopis turundus- ning analüütikatööriistadega.

Mõned soovitud funktsioonid on mõistlik lehele lisada juba eelnevalt kolmandate osapoolte arendatud pluginate ehk lisatarkvaraga. Nii võib säästa eriarenduselt suuri summasid. Samas peab sellisel juhul maksma tarkvara tootjale selle kasutamise eest.

Selliseid lisasid on olemas väga palju erinevaid – näiteks piltide optimeerijad, mis teevad lehte kiiremaks või SEO tööriistu, millega saab lihtsasti end otsingumootoritele ahvatlevamaks teha. Üldiselt järgime põhimõtet, et mida vähem seda parem. Kasutame vaid neid pluginaid, mida tõesti vaja läheb, et lehte mitte üle koormata ja turvalisemana hoida.

Korraliku visuaalse identiteedi juurde käivad ka hästi valitud fondid, mis tihtipeale pisut maksavad. Nende fontide veebis kasutamiseks tuleb osta selle loojatelt litsentsid. Keskmised litsentside hinnad jäävad paarikümne euro juurde, kuid võivad ulatuda ka mõnesajani. Kulu ei ole küll suur, kuid mõjutab siiski lõpphinda.

Ilma hea sisuta ei toimi ükski leht – olgu selleks siis tekstid või pildid. Kujuta ette, et võtad näiteks Apple’i lehelt ära kõik fotod ja suurepäraselt kirjutatud sõnumid. Järgi jääb vaid skelett, mis ühtegi emotsiooni ei tekita. Hästitoimiva ning klienti kaasava sisu loomine aga võtab üksjagu aega.

Täna on üheks suurimaks orgaanilise turunduse kanaliks otsingumootorid – peamiselt Google. Kui luua ettevõttele korralik digikodu, peaks selle võimalikult paljudele inimestele ka leitavaks tegema.

Märksõnauuringuga saame teada, milliseid sõnu ning väljendeid inimesed täpselt otsivad. Kui kirjutame just nendega sobivad tekstid ja lisame sinna juurde korralikult tehtud SEO seadistused, võid kindel olla, et SEOga tulemuste saavutamiseks on vundament paigas ja Google hakkab juba varasemalt sinu olemasolu märkama.

Milline on kodulehe loomise protsess?

Hea koduleht sünnib siis, kui mõlemad pooled saavad algusest peale aru, kuidas tulemuseni jõuda.

Selleks oleme välja töötanud ennast tõestanud workflow, mis tagab, et üheski kodulehe loomise etapis segadust ei tekiks.

Klient täidab sisendivormi

Lihtne online-küsimustik võtab aega vaid mõned minutid, aga annab väärtuslikku infot.

Esmane koosolek

Täpsustame sisendit, vaatame üle konkurendid ja visandame esialgsed ideed.

Pakkumine

Koostame ja kinnitame pakkumise, et eelarve ilusti paika saaks.

Wireframe

Kokkulepitud sisendile ja pakkumisele tuginedes loome wireframe’i.

Disain ja sisu

Kui wireframe kinnitatud, saame hakata lehte disainima ning sisu looma.

Vahekoosolek

Vaatame visuaalse poole üle, kinnitame disaini, et arendus saaks tööga alustada.

Arendus

Paneme lehe elama vastavalt disainile ja kokkulepitud funktsionaalsustele.

Testimine

Tagame, et kõik detailid ja funktsioonid töötaks ning leht oleks kasutusvalmis.

Lehe üleandmine

Loome kasutajarollid ja anname toimiva lehe üle.

Tulevikutegevused

Oleme soovi korral olemas kõigi teadmiste ja oskustega, et aidata klientidel lehele jõuda.

Jõuame koos püstitatud eesmärkideni

Istume korraks maha ja arutame, mida teha. Esimene konsultatsioon on tasuta. Tule läbi, kindlasti saad häid mõtteid.

    Sõnum ilusti
    saadetud!

    Meie projektijuht Joonas võtab sinuga varsti ühendust numbrilt +372 5303 7878.