Kodulehe tegemine
Kodulehe tegemine on esimene samm uute klientide suunas. Täna lihtsalt muudmoodi ei saagi. Sa pead olema netist leitav.
Aitame klientidel sind üles leida. Tule tasuta konsultatsioonile ja selgitame üheskoos sinu ettevõtte kodulehe vajadused välja.
Teeme algust
Iga eesmärgi jaoks on õige leht
-
Ettevõtte koduleht
Tutvustab ja annab infot ettevõtte kohta.
-
E-pood
Pakub võimalust kodust lahkumata oste sooritada.
Milline on hea koduleht?
Hea koduleht on kiire, selge, ettevõtte visuaalse keelega ja hea sisuga. Lisaks peab leht töötama igas seadmes ning olema otsingumootoritest leitav.
-
Kiire
laadimisaegNeed ajad kus modemi krigina saatel lehe avanemist oodati on ammu möödas. Kellelgi pole enam seda aega. Leht peab avanema hetkega.
-
Selge
ülesehitusKodulehekülg on justkui raamatukogu. Kui raamatud on suvaliselt riiulisse laotud, ei leia sealt keegi miskit üles. Selge struktuur ja info jaotus annavad su kodulehele selge eelise.
-
Ettevõtte
visuaalne keelKoduleht peab olema osa sinu ettevõtte visuaalsest tervikust. Kui olemasolev identiteet ei võimalda teha tänapäevast lahendust, saame aidata ka brändi värskendamisega.
-
Ilusad pildid ja
kaasavad tekstidKvaliteetne sisu äratab kodulehe tõeliselt ellu. Kaota mõnelt maailmakuulsalt lehelt pildid ja animatsioonid ning see ei tekita enam erilist emotsiooni. Halb sisu võib kliendi hoopiski eemale peletada.
-
Seadmetega
sobivusÜle poole külastajatest kasutavad täna mobiilset seadet. Olgu ekraan suur, väike, piklik või lai – leht peab kena välja nägema igas seadmes. Selleks ei piisa suure lehe mobiiliekraanile kokku surumisest, vaid seadmete muutumisega muutuvad ka kasutajate vajadused.
-
Otsingumootoritest
leitavKui sul ei ole käimas pidevaid reklaamkampaaniaid, on tõenäosus, et enamus lehe külastatavusest tuleb otsingumootoritest – peamiselt Google’st. Selleks on vaja seadistada leht nii, et Google su lehte näeks ja mõistaks.
Kuidas kujuneb kodulehe hind?
Üheks kõige olulisemaks hinda mõjutavaks faktoriks on lehe funktsionaalsus ehk mida täpselt seal teha saab. Lihtsa infolehe loomine võtab vähem aega kui näiteks e-poe ehitamine, millest leiab erinevad kataloogid ja filtreerimisvõimalused. Samuti mängivad olulist rolli liidestused – näiteks lao- või müügitarkvaraga.
Kõik vajadused selgitame koos sinuga koosolekul välja, et luua leht, mida su klientidel oleks võimalikult lihtne kasutada.
Iga unikaalne leht tõstab töömahtu. Näiteks avaleht, toodete leht ja ettevõtet tutvustustav leht on kõik erineva ülesehituse ning eesmärkidega loodud, seega ei saa need olla samasugused. Tuleb juurde nii erinevaid komponente kui ka funktsionaalsusi, mis kõik vajavad disaini ning arendust.
Koduleht peab mõjuma kui tervik visuaalsest identiteedist. Selleks on vaja disain piksli täpsusega paika loksutada. Täna tuleb iga lehe puhul arvestada nii arvuti kui ka mobiilivaadetega, sest erinevates seadmetes peab tähelepanu pöörama erinevatele aspektidele. Kuna järjest rohkem kasutajaid jõuavad kodulehele telefonist, on mobiilis hästi toimiv koduleht eriti oluline.
Lahendused, mis leiduvad ainult sinu kodulehel, muudavad selle eriliseks. Need võivad olla nii külastajale suunatud kui ka ettevõtte tööd lihtsustavad.
Kliendile võib luua näiteks erinevaid konfiguraatoried, et ta saaks tootele valida värve, lisasid ja kõike muud otse ekraanilt. Samuti on võimalik arendada erinevaid liidestusi, mis sobiksid juba kasutusel oleva raamatupidamis- ja müügitarkvaraga või hoopis turundus- ning analüütikatööriistadega.
Mõned soovitud funktsioonid on mõistlik lehele lisada juba eelnevalt kolmandate osapoolte arendatud pluginate ehk lisatarkvaraga. Nii võib säästa eriarenduselt suuri summasid. Samas peab sellisel juhul maksma tarkvara tootjale selle kasutamise eest.
Selliseid lisasid on olemas väga palju erinevaid – näiteks piltide optimeerijad, mis teevad lehte kiiremaks või SEO tööriistu, millega saab lihtsasti end otsingumootoritele ahvatlevamaks teha. Üldiselt järgime põhimõtet, et mida vähem seda parem. Kasutame vaid neid pluginaid, mida tõesti vaja läheb, et lehte mitte üle koormata ja turvalisemana hoida.
Korraliku visuaalse identiteedi juurde käivad ka hästi valitud fondid, mis tihtipeale pisut maksavad. Nende fontide veebis kasutamiseks tuleb osta selle loojatelt litsentsid. Keskmised litsentside hinnad jäävad paarikümne euro juurde, kuid võivad ulatuda ka mõnesajani. Kulu ei ole küll suur, kuid mõjutab siiski lõpphinda.
Ilma hea sisuta ei toimi ükski leht – olgu selleks siis tekstid või pildid. Kujuta ette, et võtad näiteks Apple’i lehelt ära kõik fotod ja suurepäraselt kirjutatud sõnumid. Järgi jääb vaid skelett, mis ühtegi emotsiooni ei tekita. Hästitoimiva ning klienti kaasava sisu loomine aga võtab üksjagu aega.
Täna on üheks suurimaks orgaanilise turunduse kanaliks otsingumootorid – peamiselt Google. Kui luua ettevõttele korralik digikodu, peaks selle võimalikult paljudele inimestele ka leitavaks tegema.
Märksõnauuringuga saame teada, milliseid sõnu ning väljendeid inimesed täpselt otsivad. Kui kirjutame just nendega sobivad tekstid ja lisame sinna juurde korralikult tehtud SEO seadistused, võid kindel olla, et SEOga tulemuste saavutamiseks on vundament paigas ja Google hakkab juba varasemalt sinu olemasolu märkama.
Milline on kodulehe loomise protsess?
Hea koduleht sünnib siis, kui mõlemad pooled saavad algusest peale aru, kuidas tulemuseni jõuda.
Selleks oleme välja töötanud ennast tõestanud workflow, mis tagab, et üheski kodulehe loomise etapis segadust ei tekiks.