Eagle Visioni sügiskampaania “Hoia nägemist kui silmatera” - HABLE reklaamiagentuur & loovagentuur
Meeldib? Alustame koostööd

Eagle Visioni sügiskampaania “Hoia nägemist kui silmatera”

Sügisperioodil saab lõpu suurem puhkuseperiood ja lapsed veedavad taas suure osa päevad koolis ning vanemad on jälle pikemalt kontorites ekraanide ees. Tuletasime Eagle Visioni klientidele meelde, et silmi peab hoidma ka siseruumides tööd tehes.

Mida tegime?

Loovlahendus
Fotod
Graafiline disain
Artiklid

Klient

Eagle Vision

Kaitse sinise valguse eest

Tokai Lutina prilliklaasid on välja töötatud spetsiaalselt selleks, et kaitsta silmi sinise valguse kahjulike mõjude eest. Neid kandes on su nägemine hoitud justkui silmatera.

Kaks peamist sihtgruppi

Kuna sinine valgus mõjutab nii täiskasvanuid kui ka lapsi, siis oli kampaania suunatud nii kontoriinimestele kui ka koolilapse vanematele.

Rääkisime asjast lähemalt

Kirjutasime Eagle Visionile ka sisuturundusartiklid laste prillide ja sinise valguse mõjude teemal, et klientidel oleks otsuste tegemisel hea ülevaade.

Veel töid kategooriast 

Kõik tööd