Euronics tarbijakampaania “Võida kasvõi iga päev” - HABLE reklaamiagentuur & loovagentuur
Meeldib? Alustame koostööd

Euronics tarbijakampaania “Võida kasvõi iga päev”

Sügisel algab kontorites ja klassiruumides taas tõsisem toimetamine. Kuna arvuti on täna nii õppetööks kui ka muidu tööks hädavajalik, siis soovis Euronics oma klientidele pakkuda lahendust, kuidas saada ühest kohast veidi rohkem kui vaid töövahendid.

Külasta kodulehte

Mida tegime?

Loovlahendus
Graafiline disain
Animatsioon

Klient

Euronics

Võida kasvõi iga päev

Eesmärgiks oli pakkuda kliendile suurte allahindluste asemel suurepärast lisaväärtust. Seepärast tuli Euronicsil idee välja loosida tõeliselt head auhinnad. Iga päev sai võita korralikud JBL kõrvaklapid, iga nädal mõnusa Segway elektritõuksi ja ühel õnnelikul oli võimalus saada endale tõeline tulevikumasin terveks aastaks.

Elektriline peaauhind

Kampaania suurima loosimise käigus selgitati välja üks õnnelik, kes sai Nissan Leafiga terve aasta Euronicsi kulul sõita, sest lisaks auto kasutusõigusele läks loosi ka Elmo laadimiskaart. Tõime ka igava purpurpunase Leafi sportlikult Euronicsi värvidesse.

Veel töid kliendile Euronics

Veel töid kategooriast 

Kõik tööd