Junimperium visuaalne identiteet
2019. aasta kevadel nägi ilmavalgust üks unikaalsemaid džinne kogu maailmas. Armastusest kvaliteetse käsitöödžinni vastu sündis Junimperium Gin ja uksed avas Junimperium Distillery hubane baar ning džinnivabrik.
Kuldmuna 2020 – Disain / Pakend, igapäevakaubad – Hõbe
Kuldmuna 2020 – Disain / Minibränding – Pronks
Kuldmuna 2020 – Disain / Pakend, eksklusiiv – Pronks
ADC*E Eesti Disainiauhinnad 2019 – Pakend / Eksklusiivne toode ja väikeseeria – Pronks
ADC*E Eesti Disainiauhinnad 2019 – Firmagraafika / Suur süsteem – Pronks


Sümbioos, mis austab pärandit
Junimperiumi ideeks oli algusest peale soov tuua kokku kaks põnevat maailma – uus ja vana. Pakkudes seeläbi midagi täiesti unikaalset. Ka visuaalsete lahenduste suunaks sai tuua traditsiooniline tänapäeva.



Klassikaline apteekripudel kadakast korgiga
Iga joogi kõige tuntum osa on selle pudel. Kombineerides klassikalist apteekripudelit ja klassikalist sildistust modernsete detailidega lõime koosluse, mis paistab joogiriiulil hästi silma. Kuigi kadakas on džinnimaailma kõige tähtsam koostisosa, pole maailmas meile teadaolevalt ühtegi teist tõelisest kadakast valmistatud pudelikorki.



Käsitööna valminud
Brändi üheks olulisemaks kujunduselemendiks on läbivalt eriline kadakaoks, mis loodud spetsiaalselt Junimperiumile koostöös kunstniku Aet Aleviga.


Eesti esimene avatud džinnivabrik
Fotod, millega brändi lugu rääkida, tekkisid Junimperiumi puhul väga loomulikult sest keskkond, kus maitsev jook sünnib, näeb juba ääretult kaunis välja.


Vaskselt särav pildikeel
Kõik Junimperiumi fotod alates toodetest ja kokteilidest kuni reklaamide ning sotsiaalmeediani oleme samuti ise pildistanud.
