Luminec visuaalne identiteet
Luminec kasvas välja edukast LED-valgustitega tegelevast ettevõttest Ledshop, kes 2019. aastaks tegeles palju rohkema kui vaid valgustite müügiga. Tegu on rahvusvaheliselt võimeka täisteenuspakkujaga. Aitasime brändil igapäevatööle järgi jõuda.

Ajahambale hea pähkel
Kohe alguses panime paika tingimuse, et lahendus peab olema nii ajatu kui võimalik. Me ei lähe kaasa tänapäeva trendidest tulenevate gradientide ja värvidega. Lähtusime eesmärgist, et ka 10 aasta pärast peab tulemus olema vastuvõetav.

Tugev, rahvusvaheline
Kuna Luminec on meeletu rahvusvahelise potentsiaaliga ettevõte, siis pidi ka visuaalne lahendus sellest tulenema. Meie sihiks sai välja töötada visuaalid, millega tunneks ennast mugavalt ka 100 korda suurem ettevõte.


Illustratsioonikeel
Luues Lumineci illustratsioone pidime toetuma nende valdkonna vajadustele ja sobituma selle visuaalide puhta keelega. Tulemuseks on õhuline ja elegantne lahendus, mis muudab ka kõige tehnilisemad joonised kauniks.
Fotokeel
Fotod, mida brändi jaoks kasutada on vaja, jagunevad peamiselt kaheks – tootefotod ja olustikufotod. Mõlema aluseks on aga puhas ning helge platvorm, mis Lumineci olemust endas hästi kannab.