Organic Estonia bränd ja koduleht
Organic Estonia on Eesti mahemajanduse ettevõtete katusorganisatsioon, mis toob kokku inimesed, ettevõtted ja riigi, et leida võimalused liikuda Eesti suunas, mis toimetab kõigiti mahedalt.

Täielik uuendus
Organic Estonia on tegutsenud juba mõnda aega, kuid nende tunnetatav olemus ei sobinud enam ammu sisulise poole ja suurte tegudega, mis plaanis. Seepärast alustasime täiesti nullist – töötasime välja brändi põhitõed ning loo, millele saime luua ka visuaalse identiteedi.
Südamelähedane ja lahendusi otsiv
Mahe on eelkõige elu- ja mõtteviis, kus kõik tegevused on ausalt looduse ning keskkonnaga kooskõlas. Soovisime seda väljendada ka visuaalses keeles, kuid mitte liiga maalähedaseks minnes lisasime sinna parajalt korrektsust väljendamaks organisatsiooni sihipärasust.

Äärmiselt aus pildikeel
Organic Estonia pildikeele loomisel soovisime edasi anda elu just sellisena nagu see on. Me ei lase pildistamisel õunadele juukselakki ja ei photoshopi kartuleid ümmarguseks, sest tegelikult nad sellised kunagi välja ei näe.
Illustratsioonid toovad elu
Oluliseks osaks Organic Estonia visuaalsest keelest on positiivse olemusega ja parajalt koduse iseloomuga ikoonid ning illustratsioonid, mille abil on võimalik puhuda visuaalidesse veidi rohkem elu.


Loomulikud tekstuurid
Teistele elementide kõrval mängivad olulist rolli erinevad mahedad tekstuurid, millega on võimalik lisada kujunduslahenduste loomisel naturaalset mängulisust.


Rahvusvaheline koduleht
Kodulehe loomisel pidime arvestama rahvusvaheliste võimalustega, kuna suur osa tööst tehakse ära just välismaal, aidates meie mahetootjate eksporti suurendada. Seepärast on kodulehe eestikeelne ja ingliskeelne leht ehitatud üles veidi erinevalt.