Üle kümne aasta on olnud igal ettevõtjal võimalik koduleht ise valmis teha või lasta see ehitada odava raha eest väljavalitud mallile. Ometi aga jõuab aina enam ettevõtteid arusaamisele, et erilahendusena tehtud koduleht on lõppkokkuvõttes odavam ja toob kordades rohkem kasu. Kas paarituhandene sääst täna on väärt saamata jäänud mitmekümneid tuhandeid lähitulevikus? Ilmselt mitte. Seetõttu ongi oluline välja tuua peamised põhjused, miks eelistada erilahendusena valminud kodulehte.
1. Loodud sinu ettevõtet silmas pidades
Malli eesmärk on sobida võimalikult paljudele ettevõtetele ja unikaalsus on asendunud universaalsusega. Templiidile loodud lehega ei eristu sa hallist massist ja tõenäosus, et konkurent teeb midagi sarnast ka endale on väga suur. Enamus juhtudel lähtub ka kodulehe sisu malli kujundusest ja tekstid ning pildid üritatakse sobitada olemasolevasse lahendusse. Tulemuseks on koduleht, millel puudub oma nägu ja tänu erinevatele piirangutele ei saa seal kunagi tekkida lahendust, mis pakuks külastajale põnevust ja jääks meelde oma unikaalsusega. Hakata sisu planeerima lehe kujundusele toetudes on sama nagu hakata maja ehitama väljaspoolt sissepoole – joonistame sik-sakilise vundamendi piirjoone maha ja siis vaatame, kas vannituba mahub ära või mitte.
Oma kõige lihtsamas vormis on lehekülje eesmärgiks anda edasi vajalik informatsioon – sellest peab kõik alguse saama. Kui wireframe loomise faasis on sisu ja struktuur paika loksutatud, hakkab veebidisainer pihta lehekülje kujundamisega. Erilahendusena valminud lehe puhul ei ole meil piiranguid paigutuse, lehtede arvu, pikkuse või välimuse osas. Kui toote tutvustamiseks on vaja kuvada videot, panna emotsiooni tekitamiseks toote pakend liikuma või ehitada keerukas kalkulaator, siis see kõik on tehtav. Lisaks funktsionaalsusele lähtub erilahendusena valminud leht täielikult ettevõtte brändingust ja kõiksugu kirjatüüpide kasutused, värvipaleti vigurid ja paigutuse eripärad saab teoks teha. Meie arendame kõik lehed 1:1-le disainist lähtuvalt, tegemata kompromisse, sest mall ei toeta või oskused puuduvad.

2. Pakub palju paremat kasutuskogemust
Erilahendusena valminud leht on loodud täpselt sinu toodet või teenust silmas pidades ning sinu sihtgrupile. Seetõttu saame me informatsiooni presenteerida täpselt sellisena, nagu külastajale seda tarbida meeldib. Kogu lehel navigeerimise loogika on läbimõeldud ja kõik lehe sektsioonid on loodud müüke toetama.
Lisaks tulevad mallid tihtipeale kõiksugu erinevate funktsioonidega, millest 80% ei pruugi sinul üldse vaja minna. Kuna kõike eemaldada ja välja lülitada ei ole võimalik, siis iga laadimise ajal saab brauser alla laadida ka hunniku täiesti ebavajalikku koodi. See teeb lehe aeglaseks ja tulevikus pakub ka soodsat pinnast turvaaukude tekkeks. Mitte ükski mallile tehtud koduleht ei suuda konkureerida puhta ja efektiivselt kirjutatud koodiga, mida kvaliteetne erilahendusel leht endaga pakub.
3. Aitab müükide ja päringutega
Enne kui me alustame kodulehe valmistamisega, viib Hable meeskond end põhjalikult kurssi ettevõtte müügistrateegiaga. Samuti paneme kliendiga paika selged eesmärgid, mida uus koduleht või e-pood peaks täitma. Eesmärgiks võib olla näiteks külastajate viimine teenustega tutvuma või väga konkreetne soov suurendada e-poes ostjate protsenti. Kogu lehekülg ehitatakse just konkreetsete eesmärkide täitmise ümber ja ükski nupp või sektsioon ei ole lehele asetatud juhuslikult.
Sellisena valmistatud kodulehed ja e-poed aitavad meie klientidel jõuda seatud eesmärkideni ning annavad ka kindluse, et need aitavad müügiprotsessi edendada.

4. Võimaldab äril kasvada
Kõik ärid kasvavad ja arenevad või muudavad ajapikku oma fookust paremini toimivate ärivaldkondade suunas. Sellised muutused peavad kajastuma ka kodulehel ja erilahendusel lehe suurim pluss on see, et nii e-poe kui ka kodulehe puhul on pea kõik lisasoovid tehtavad. Võrreldes seda nüüd mallile ehitatud kodulehega, kus ka mõni lihtsam lisasoov võib osutuda täiesti võimatuks, on tulevikukindlus erilahendusena valminud lehe puhul alati olemas.
Lisaks lisaarendustele toetavad meie lehed ka integratsioone erinevate makse-, müügi-, tarne- ja laohaldustarkvaradega. Meie kogenud meeskond on sidunud nii e-poode kui ka kontaktvorme platvormidega, mis aitavad müügimeeskonnal veel efektiivsemalt tööd teha.
Ligi 25% Hable igakuisest arendustööst on olemasolevate klientide lisasoovide arendamine. Me oleme uhked, et meie tehtud kodulehti ei visata nurka oma aega ootama, vaid nähakse võimalust kodulehel areneda koos ettevõttega.
5. Suutlikkus
Erilahendusena valminud kodulehed pakuvad juba varasemalt mainitud põhjuste tõttu palju kiiremaid laadimisaegu. Esiteks ei vea leht endaga kaasas ebamääraselt palju universaalset koodi, sest erilahendusega seda lihtsalt ei teki. Kas kujutaksid end ette suvel autoga sõitmas, igaks juhuks talverehvid pakiruumis? Ei tundu mõistlik. Teiseks on erilahendusena valminud lehed valmistatud väga oskusliku meeskonna poolt, kellele väljendid nagu piltide optimeerimine ja koodi selgena hoidmine ei ole võõrad. Kolmandaks on mallidele ehitatud lehed tavaliselt lisamoodulitest üleküllastatud ja sellega kaasneb lisaks aeglusele ka väga palju turvariske. Iga lihtne funktsioon ei vaja lisamoodulit, vaid lihtsalt keskmisest paremat arendajat.
Lisaks kiiruse tõstmisele ja turvariskide maandamisele pakub erilahendusel leht ka otsingumootorites paremaid tulemusi. Kuna erilahendusena valminud leht saab alguse sisust ja struktuurist ning seejärel arendatakse see väga konkreetse eesmärgi nimel, on ka kood selge ja loetav. Seda nii teisele arendajale kui ka robotile, kes Google jaoks lehti läbi töötab. Sellised lehed saavad Google silmis paremad tulemused. Ütlen ka kohe ära, et ainult heast lehest ei piisa, et jõuda Googles konkurentsivõimelise märksõnaga esimeseks. Selleks on vaja teha ka leheväliseid otsingumootori optimeerimise tegevusi. Küll aga on tõde väites, et ka väga hea SEO optimeerija ei saa halvasti ehitatud lehte tippu aidata.
6. Pikaajaline sääst
Kuigi mallidele ehitatud kodulehed võivad tunduda oma hinna poolest ahvatlevad, siis ei tohiks ükski tõsiseltvõetav äri seda valikut täna kaaluda.
Esiteks jätad sa tuleviku osas endale minimaalselt võimalusi. Meile on tulnud lugematul arvul kliente, kelle e-pood või koduleht ei toeta ka kõige lihtsama lisafunktsionaalsuse lisamist. On selleks siis mõni integratsioon majandustarkvaraga või kasvõi sooduskupongide lisamine ainult ühele kategooriale. Sa ju alustasid ettevõtlust eeldusega, et ettevõte kasvab tulevikus suuremaks.
Teiseks säästad sa oma närve ja aega. Töötades kvaliteetse ja kogenud meeskonnaga, keda usaldavad paljud ettevõtted üle Eesti, saad sa kindluse, et sinu jaoks ollakse olemas. Hables oleme teinud üle 300 brändingu ja erilahendusel kodulehe ning tänaseks oleme ehitanud lahendusi igasse valdkonda. Selle sama kogemusepagasi saame me tööle panna ka sinule kodulehe loomisel ja parimate lahenduste leidmisel.
Kolmandaks säästad sa raha. Erilahendusel koduleht peab kenasti vastu 5-10 aastat, ilma, et seal midagi õhku lendaks. Kogu selle aja jooksul on olemas võimalus teha kõiksugu muudatusi ja arendada välja lisafunktsioone. Samuti ei vaja erilahendusel leht liialt hooldust, vaid piisab kui kord-kaks aastas põhisüsteemi uuendada. Igapäevaseid uuendusi teevad täna juba robotid. Võrreldes seda mallile ehitatud lehega, kus kõik istub koos nagu lasteaias tehtud jäätisepulkadest ja nätsust maja, siis on risk millegi katki minekuks väga väike.
Mida ma siis tegema pean?
Meie nägemus heast lahendusest on veebileht, mis on kiire, turvaline ja toetab lisafunktsioonide arendamist. Koduleht, mille sisu on loodud sinu teenuseid või tooteid silmas pidades ning toetab sinu müügiprotsessi. Leht, mille disain lähtub sinu ettevõtte visuaalsest identiteedist ja mida disainides ei pidanud tegema ühtegi kompromissi. Koduleht, mis on unikaalne, kaasahaarav ning tänapäevane ka kümne aasta pärast.
Erilahendusel valminud koduleht annab sulle tohutu konkurentsieelise. Hables loome me erilahendusel kodulehti, mis mitte ainult ei näe head välja, vaid toovad ka mõõdetavaid tulemusi. Tule konsultatsioonile ja räägime, kuidas me saame viia sinu kodulehe uuele tasemele.