Nutriest
Auhinnad:
- * Kuldmuna 2024 - E-pood / Gold
- * Kuldmuna 2024 - Koduleht / Bronze
- * Kuldmuna 2024 - Pakendidisain / Shortlist
- * Kuldmuna 2024 - Korporatiivne rebränding / Shortlist
Meie panus:
Visuaalne identiteet
Kodulehe disain
Kohanduvate ekraanide disain
E-poe disain ja kasutajakogemus
Illustratsioonide disain
Pakendidisain
3D ja foto kunstiline juhtimine
Kui panna ühte patta NASA patenteeritud külmkuivatustehnoloogia, nooruslik ambitsioon ja jäärapäisus ning Eesti maheveised, on tulemuseks Nutriesti tooted. Euroopa enim müüdud organitest valmistatud toidulisandid tulevad Tartumaalt, kus põllud on rohelised ja veised saavad nautida värsket õhku. Aitasime Nutriesti brändinguga, pakendidisainidega ja rahvusvahelise e-poega. Erinevalt turul toimuvast, ei ole siin identiteedis grammigi westerni, ranchot ega beef jerkyt, vaid puhas innovatsioon, teaduspõhisus ja tehnoloogiamaailmast inspireeritud ägedus.
Kujundused
Reklaamides ja sotsiaalmeediapostitustes töötab Nutriesti ikoon läbivalt ka piltide lõikamiseks või taustamustrina.
Pakendid
Uuendasime terve Nutriesti pakendiseeria ja uue välimuse said nii pudelid kui doypouch’id. Pakendite taustal jookseb läikega trükitud organist inspireeritud muster, iga toode sai omale iseloomuliku värviskeemi ja disainerid pidasid silmas, et toode oleks riiulil kenasti eristuv ning tootenimetus loetav.
Koduleht
Äratasime visuaalse identiteedi ellu ka digitaalses maailmas. Kuigi Nutriest ei ole tehnoloogiafirma, võtsime me sealt valdkonnast palju inspiratsiooni, et nende toodete teaduspõhist ja innovaatilist iseloomu esile tõsta. Liikuvad animatsioonid, videod ja kergelt robotlik stiil vorminduses annavad kõik tunnetusele veelgi juurde.
Kodulehe jaoks sai kujundatud ka hulgaliselt tervisemuresid kirjeldavaid illustratsioone, mis hiirega peale liikudes ellu ärkavad.
E-pood sai ehitatud targalt – soovitab pakkumisi, pakub soodustusi vastavalt valitud riigile, aitab tervisemurele tooted leida ja pakub rohkelt informatsiooni toote sisalduse kohta. Nii ei pea pidevalt klienditeeninduse telefoni kõrva ääres hoidma, sest kliendid leiavad vastused ise üles.