Iga Hable töö saab alguse kellegi soovist luua midagi uut või parandada olemasolevat. Täna olen kokku kogunud neli põhjust, mida klientide muresid analüüsides väga tihti probleemidena ära defineerin. Kõik need on piisavad põhjused, et korraks peatuda ja peeglisse vaadata – kas ma suudan täna konkureerida ja rakendada oma täit potentsiaali?

Bränding ei kõneta sihtgruppi

Kas ettevõtte suunamuutusest tingituna või lihtsalt amatööriliku töö tulemusena sündinud bränding jätab soovitud sihtgrupi täiesti külmaks. On väga oluline, et projektile eelneb põhjalik eeltöö ja kaardistamine ning loovlahendus on unikaalne ja sihtgruppi kõnetav.

Bränding ei peegelda korrektselt pakutavat teenust või toodet

Tihti on esimesest brändingu loomisest möödas umbes viis kuni kümme aastat. Selle ajaga on ettevõte suutnud teha kaks kannapööret ja muutnud oma teenusevalikut. Olemasolev bränding annab edasi vale emotsiooni ja tõenäoliselt ei peegelda korrektselt ka pakutava toote iseärasusi.

Lahendused on ajale jalgu jäänud

Kui sinu ettevõtte koduleht või bränding mõjub nagu teleturu kataloog, siis võid kindel olla, et klient alustab juba koostööd sinuga hapu maik suus. Varem või hiljem tuleb visuaalne identiteet korda teha ja koduleht tänapäeva tuua ning meie kogemusel on seda varem oluliselt lihtsam ja kuluefektiivsem teha.

Halb ja segane kasutuskogemus 

Lisaks lohakale välimusele võib koduleht ka segadusse ajada ja kasutamine väga frustreeriv olla. Sellisele lehele reklaami suunata ei olegi mõtet, sest iga kliendikogemus kahjustab ettevõtte brändi väärtust ja suures pildis teed sa endale rohkem kahju kui kasu. Lisaks paremale kogemusele, pakub korrektselt tehtud koduleht ka palju paremaid võimalusi edukaks e-kaubanduseks.

Kui soovid leida üles oma ettevõtte potentsiaali, püsida konkurentsis ja olla tänapäevane, siis tule kohvile või jäätisele ja ma annan sulle ausa hinnangu, mis seisus oled ja mida peaksid tegema. Täiesti tasuta.